Veelgestelde vragen
Bestellen en Bezorgen
Wat is de status van mijn bestelling?
Wat leuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst. Door middel van e-mails houden wij je op de hoogte wanneer jouw bestelling is verstuurd. Indien je jouw pakket na 3 werkdagen nog niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@bonyours.nl.
Wat is jullie levertijd?
In principe geldt: vandaag besteld = de volgende dag in huis. Uitzonderingen zijn bestellingen geplaatst na vrijdag 14.00u en in het weekend. Deze worden de eerst volgende werkdag verstuurd. Door drukte kan het zijn dat onze levertijd langer is dan dat je (van ons) gewend bent. Houd daarom onze website goed in de gaten! De actuele levertijden vind je bovenaan de homepage, op de artikelpagina, in je winkelmandje en bij het afrekenen. Tijdens de feestdagen zijn er mogelijk langere levertijden, dus houd hier rekening mee als je een bestelling plaatst.
Jouw pakket wordt van maandag tot en met zaterdag bezorgd op het gewenste adres. De verzendkosten zijn €6,95 voor bestellingen onder de €75,-, bij een bestelling boven dit bedrag verzenden wij jouw bestelling kosteloos.
Wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn bestelling?
Dank je wel voor jouw bestelling! We sturen je binnen een uur een bevestiging van je bestelling. Heb je deze nog niet ontvangen? Het kan zijn dat onze bevestiging in jouw Ongewenste E-mail of Spam-map terecht is gekomen, check deze daarom graag ook even.
Mocht je de email niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op via info@bonyours.nl
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling, gaat ons magazijn hier direct mee aan de slag. . Hierdoor is het niet mogelijk om je bestelling te annuleren. Het is nadien altijd mogelijk een bestelling te retourneren en eventueel een nieuwe (gewijzigde) bestelling te plaatsen. Heb je een vraag over je bestelling? Neem contact met ons op via info@bonyours.nl.
Kan ik achteraf betalen?
Dit is mogelijk als je gebruikmaakt van een creditcard als betaalmethode. Dan wordt het bedrag gereserveerd en pas afgeschreven nadat je bestelling is geleverd. Let wel op, dat dit afhankelijk is van de afschrijving van het maandbedrag van jouw creditcard.
Ook hebben we Klarna als betalingssysteem toegevoegd. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van Klarna informatie over hoe en wanneer je je betaling kunt voltooien.
Als je meer vragen hebt of hulp nodig hebt voor je betaling, neem contact op met de klantenservice van Klarna. Klarna’ s algemene voorwaarden kun je vinden op https://www.klarna.com/nl/voorwaarden/ Klarna.com
Krijg ik mijn verzendkosten terug na retournering?
Nee, na retournering van de door jou bestelde order ontvang je het aankoopbedrag terug minus de verzendkosten.
Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen. Wat nu?
Dat hoort niet te gebeuren! Neem gerust contact op met ons via info@bonyours.nl dan kijken we samen naar een passende oplossing.
Ruilen en Retourneren
Waar vind ik het retourformulier?
Als je een artikel wilt retourneren vragen wij je eerst contact met ons op te nemen via info@bonyours.nl. Wij zullen je van alle informatie voorzien om jouw pakket zo makkelijk mogelijk te retourneren. Bovendien weten we dan meteen dat jouw pakket eraan komt en kunnen we de retour sneller verwerken.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Wij betalen je het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending door ons, via dezelfde betaalmethode. als waarmee je de bestelling betaald hebt. Wij wachten met het in gang zetten van je terugbetaling totdat we de geretourneerde producten in goede orde te hebben ontvangen.